Startweekend 2023 Startweekend 2023
Hier vindt u het introductie filmpje, gemaakt door de jeugdgroep.

Met ELKAAR barbecueën voor alle gemeenteleden van "Kerken met Vaart"

Op zaterdag 16 september organiseerde  Kerken met Vaart een gezamenlijke barbecue.
Om het jaarthema "Ga mee!" toe te passen tijdens de barbecue vroegen we u als gemeenteleden om een introducee mee te nemen. Iedereen was welkom!

Hier vindt u een serie foto's van de barbecue.

Bij de evaluatie in het Kernteam is opgemerkt, dat de barbecue geslaagd en goed georganiseerd was. Het is een idee om er een jaarlijkse traditie van te maken.

Gezamenlijke startzondag

Op zondag 17 september organiseerde Kerken met Vaart een gezamenlijk kerkdienst in de Zuiderkerk in Nieuw-Amsterdam, met als thema "Ga Mee!" De dienst werd geleid door Ds. Gerda van Vliet, m.m.v. kinderkoor van Erica, de Cantorij en Jeugdkerk. De dienst begon om 10.00 uur, na afloop was er koffie, thee en limonade en natuurlijk iets lekkers.

Deze dienst was bezocht door ongeveer 220-230 mensen. Het kernteam is tevreden over de opkomst.